Apel do wszystkich ludzi dobrej woli
Dodane przez Admin dnia Lutego 11 2013 18:06:52
Pomóżmy swojemu środowisku, przekażmy 1% podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz,
Stowarzyszenia „Partner dla Przedsiębiorczości”

Nr KRS 0000 214 696,
Nr rachunku 50 8627 0001 3002 8294 0001 w Banku Spółdzielczym w Bieczu.

Decyduj świadomie komu przekażesz 1% podatku, ale pamiętaj, że rozsądek podpowiada, by jak najwięcej środków finansowych pozostało właśnie w Twoim środowisku.

Wspieraj swoich sąsiadów, znajomych i rodzinę.
Pomóżmy sami sobie, jest ku temu dobra okazja.
Cele działania Stowarzyszenia na co możesz przekazać 1% podatku od osób fizycznych w br.:

Rozszerzona zawartość newsa
1. Ochrona i promocja zdrowia:

  • Współdziałaliśmy w zakupie wyposażenia do Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach, (np.: Laser do oka).
  • W trosce o zdrowie, organizowane będzie „Forum pasjonatów i sympatyków, miłośników ogrodów , roślin i ziół”, wymiana doświadczeń, nawiązanie nowych kontaktów.
    „Poznajmy potęgę natury” i pamiętajmy, że „Tak się czujemy jak jemy”.

    2. Działalność na rzecz osób w wieku emerytalnym:
  • Wspierajmy Seniorów nasze kochane babcie i drogich dziadków, matki i ojców, którym przecież tak wiele zawdzięczamy, jesteśmy ich dłużnikami, spłaćmy dług wdzięczności, chociaż przynajmniej w małej części .
  • Postarajmy się zadbać, by ich jesień życia była ciepła i słoneczna.
  • Budujmy życzliwe i przyjazne otoczenie, bo Seniorzy na to w pełni zasłużyli.
    Pamiętajmy, że kiedyś sami będziemy seniorami.

    3. Ekologia i ochrona środowiska , promocja i wdrażanie odnawialnych źródeł energii:
    Promocja; niskotemperaturowych źródeł ciepła, kolektorów słonecznych, pomp ciepła, geotermi, i inne.

    4. Promocja i organizacja wolontariatu:
    Pomagać słabszym, niepełnosprawnym, seniorom i wszystkim tym, którzy takiej pomocy oczekują, to wspaniała postawa społeczna i humanitarna.
    Wspierajmy i rozwijajmy wolontariat, bo potrzeby społeczne są ogromne.

    Należy pamiętać, że nie należy wspierać tych co Twoje pieniądze wydają na drogą reklamę, ale te małe lokalne organizacje, które wzbogacają Twoje środowisko